Hej mitt i natten

Idag har det varit en aktiv dag.
Lämnade Eskil på förskolan kl nio och sen åkte jag till vårdcentralen och lämnade prover.
Efter det gick jag och fogarna bort till Ica och handlade tulpaner till fina kusinen som jag kände behövde muntras upp lite.
Åkte upp till henne och tjötade bort några timmar. Sen blev jag hungrig och åkte hem och åt lite.
Hann precis somna på soffan och sen ringde alarmet och meddelade att det var dags att åka och hämta Eskil.
När jag ändå var där nere så lämnade jag in pappret på banken som dom skulle ha och så åkte vi hem.

Sara var väldigt nipprig för hon skulle på disco och jag var trött och Eskil med som inte sover så bra på förskolan.
Men både jag och Sara lyckades göra oss i ordning och jag var precis klar med sminkning osv när killen som skulle hämta Pax-garderoben ringde och sa att han var här.
Han lastade in allt på sin kärra och vi blev av med den. Nu finns det mer plats i hallen!

Sen var det dags för mej att åka på afterwork och Eskil fick vara med en liten stund tills Chris hade slutat på jobbet och kom dit och hämtade honom.
Vi hade en trevlig kväll med god mat.
Sara skulle hämtas halv tio på discot så jag kände att jag lika väl kunde åka hem då med för jag kände mej rätt mör.

Nu snarkar gubben hör bredvid och jag somnar snart också.
God natt på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback