Hejsan

För några månader sedan fick jag en knöl i armhålan. Jag gick till doktorn och han sa att det var en lymfkörtel som svullnat upp och att det skulle gå över om ca en månad.
Det gjorde det inte. Nu har jag tre.
Gick till doktorn igen men det är fortfarande lymfkörtlar.
Men imorgon ska jag dit igen och lämna massa prover.
Mitt hb var katastrof. Jag har slarvat med mina järntabletter. :-/
Ska bli bättre! Lovar.

Mötet med banken gick bra.
Ett papper som dom bara ska ha och sen är allt klart.

Tapetseringen i hallen börjar snart bli klar. Vi har tagit någon våd då och då sedan vi började för flera månader sedan och gör man lite ibland så blir det klart till slut! :) Det blir fint! Vilken fin tapet vi valde. Supersnyggt!

Imorgon är det afterwork. Ska bli trevligt! :)
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej,

om du inte får det du ska kräva en mammografi (när du är gravid är det väl ultraljud även om man inte ser så bra på det) och punktion av knölarna. Det är viktigt att få dem undersökta, även för sitt eget välbefinnande. Stå på dig! Och lycka till.

/Cattis

2013-03-15 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback