Lite trött

Har varit i farten sen jag lämnade Eskil på förskolan. Istället för att åka hem och vila innan det var dags för sjukgymnasten så åkte jag upp till kusin Sanna och tog en kopp te.
Borde ha åkt hem och sovit för nu är jag så himla trött.
Eskil verkar inte heller ha sovit så bra på förskolan för han är också trött.

Sjukgymnasten klämde och tryckte och jag fick ett bälte, ett häfte med information och en genomgång om hur jag skulle underlätta för mej själv och ryggen. Hon berättade hur jag skulle stå, sitta och ligga.
Om det inte blev bättre eller om det blev värre så skulle jag tillbaka och få akupunktur eller behandling med tens.
När jag sa att jag fick ont av att gå längre stunder föreslog hon kryckor. Nej tack! sa jag då ganska snabbt. Inte i dagsläget i alla fall. Hoppas det håller sej på denna nivå.

Nu försöker jag samla kraft inför ikväll när vi ska hämta fåtöljen och en babysitter! :)

Nu ska jag glo på tv.
Hej hej!

Här kommer kort på två tröttisar. En trött tant och en trött liten trött kille, några sekunder innan han bet sin mamma i låret! :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback