Ont i huvet

Vi tog oss ut till slut jag och Eskil.
Dom säger att det ska vara vår men det är ju helt sjukt kallt! :(
Jag kan inte knäppa jackan längre heller så det blir extra kallt.
Hade tänkt en promenad upp till Furulund men vi tog bilen istället.
Postade ytterligare ett brev till försäkringskassan - har nog skickat dit fem hundra brev snart med sjukskrivningar, graviditetspenning, vård av barn, inkomstuppgifter mm.

När vi ändå var uppe i Furulund så tog vi en tripp upp till kusin Sanna men hann inte vara där mer än en liten stund innan Sofia ringde och ville bli skjutsad till nån gymnastiksgrej...
Tog en tur bort till apoteket också och hämtade ut en babybox också.

Sen var klockan så mycket så det var dags för Chris att sluta jobbet så jag åkte och hämtade honom.
Huvet höll på att sprängas så vi beställde pizza så jag skulle slippa laga mat.

När vi kom hem fick jag en påse med kläder och en bok av grannen. Av Sanna fick jag sängkläder till spjälsängen för ett tag sen som jag inte hunnit kolla igenom så med babyboxen var det massa presenter att titta på.

Nu sitter jag och tittar på Sofias änglar och gråter som en gris. Usch, vilka öden. Fy fan va hemskt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback