Tripp trapp

Vi åkte iväg och köpte en tripp trapp- stol. Då kan Eskil klättra upp själv och så slipper jag lyfta.
Bar den från bilen och hem och genast kände jag i fogarna. Klen tant. Kan inte göra nånting?
Annars har fogarna mått bra idag för jag har ju o princip inte gjort nått över huvudtaget.
Vi åkte ner till Allum och handlade matsäck till både Sara och Sofia som ska iväg med sina klasser till olika event imorgon.

Har också skrivit en lång lista på vad jag ska hitta på när jag är hemma nu... :)
Kollade runt lite på vad man kan göra med små barn. Det fanns ingenting. Allt riktar sig till barn som är minst tre år eller så var det sommaraktiviteter.
Vad hittar man på med en ett och ett halvt åring?

Nu ska jag nog gå och lägga mej. Ska upp tidigt och göra matsäckar.

God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Du får åka in till slottsskogen någon dag och hänga med mig och Julius där. Vi bor kvar i Linné tre veckor till innan vi flyttar till Särö.

2013-03-07 @ 08:19:01
Postat av: Katti

Det gör jag gärna! :)

Postat av: Tina

Vi kan väl höras och kanske bestämma ngt nästa vecka och hoppas det är fint väder då!?

2013-03-07 @ 13:02:01
Postat av: Katti

Låter bra! :) kram

2013-03-07 @ 21:53:34
URL: http://Kattitingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback