Disträ

Nu börjar även hjärnan att strejka. Dom sista två veckorna har jag varit helt flummig, glömsk och inte hört eller förstått vad folk sagt till mej.
Jag frågade Fia samma sak tre ggr häromdagen utan att kunna registrera vad hon svarade.
Var enda gång jag klivit ur bilen har jag glömt nyckeln i tändningslåset och varit tvungen att gå in igen för att hämta den.
Igår ropade Chris på mej flera ggr men jag hörde det inte ens? Jätteskumt.
Men det pinsammaste var nog på Ica härom dagen när jag skulle betala och det inte gick. Till slut kom hon från kassan och frågade om jag behövde hjälp. Ja, det går inte att betala sa jag. Hon tittade runt lite och säger sen: Du får lämna ifrån dej självscanningsapparaten först.
Höhö... Hallå? :-/
Dessutom skulle jag blogga om detta redan igår men guess what? Jo, jag glömde...

Eskil är fortfarande sjuk.
Han sov i sitt rum en stund men nu hämtade Chris honom. Han vaknade vist men är helt utslagen. Nu ligger han bredvid mej och kramar mej. Så mysigt - och varmt! Han e som en kamin.

Ha en bra dag!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback