Förlamande trötthet

Fy va jobbigt att va så här trött!
Är helt slut. :(
När Eskil sov så la jag mej också men jag har ju två andra kids och självklart skulle dom äta och bröta i köket just då.
Tolvåringen har väldigt svårt att stanna på sitt rum också just när jag vill vila. Då bara måste hon komma och fråga nått, som typ: "Vad gör du mamma"?
Ja, typ sover? Eller så måste hon bara komma och säga hej!
Jätteroligt. :(
Efter mycket förmaning och tjat och efter att jag förklarat att jag är en mycket trevligare mamma om jag får sova en stund så fick jag ändå sova en hackig stund.
Men jag var inte så mycket trevligare efter sömnen, jag var mest ännu mer trött. Så trött att jag bara skakade och var tvungen att sitta i soffan och försöka samla kraft.
Lyckades få i Eskil lite mat och städa köket till slut och sen tog vi på oss och gick ut.
Jag fick till och med med mej både Sara och Sofia ut!

Nu har vi kommit in och jag har landat i soffan igen.
Snart kommer gubben hem. Behöver verkligen lite hjälp nu. Energin vill inte komma.
Till saken hör att busiga tolvåringen har utegångsförbud och är väldigt rastlös. Hon får gå ut här på gården och cykla i området men inget mer. Det gör väl sitt till också...

Får väl ta och kika på nått att äta...
Gäsp på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback