Fucked up rygg

Den e verkligen helt slutkörd nu. Kan inte gå över huvudtaget. :(
Lyckades somna om i morse men sen ringde klockan och trött som en gris var det bara att hoppa upp.
Klockan nio körde jag Sara till skolan och sen hade jag avslutningssamtal på Eskils förskola. Tre dagar till ska han vara där och sen slutar han.

Efter samtalet åkte jag till Allum och köpte lite mer saker till bb-väskan på Ica. Sen gick jag runt och shoppade lite bra och ha saker som amnings bh:ar och trosor.
Men sen gick det inte mer, ryggen la av och det började knaka över allt.
Det var bara att åka hem.
Hemma fanns N som brukar kommentera i min blogg.
Jobbigt att det ser ut som fan här hemma! :-/ Disk över allt och leksaker på golvena i alla rum. Typiskt.
Städning har jag verkligen inte prioriterat denna veckan med härliga ryggen och Chris som jobbat fem dagar.

Eskil har fortfarande sjuk.
Igår hade han 39,3 i feber men i morse hade han nog mer för han var helt kokhet.
Nu hänger han på sin pappa och nästan somnar igen.
Jag sitter i soffan och kan knappt röra mej.
Är hungrig... Ska gå gräva efter nått att äta. Är trött också. Fy va trött. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback