God morgon

Har varit vaken sen fyra...
Nu har jag vänt och vridit mej i en timme. Försökt att blunda och slappna av men det går ju inte! :(

Bäbisen har haft hicka i en halvtimme minst. Han har ofta hicka. Flera ggr om dagen. Han gillar inte heller när jag ligger på rygg. Då blir han väldigt sparkig och rör på sej massa.
Fast jag föredrar att dom rör sej mycket. Sara och Sofia var helt stilla länge ibland i magen och då kunde jag bli orolig.
Eskil var superkänslig. Han hoppade till så fort man rörde magen och han kunde även reagera på ljud.
Den här rör sej mest hela tiden. Han gillar inte att det är trångt eller att det trycker mot honom nån stans. Trånga kläder blir han galen av och om jag sätter mej och trycker ihop honom, tex när jag ska köra bil. Men ibland kan det även vara att jag har en arm mot magen som han reagerar på eller att sängen trycker emot honom när jag ligger på sidan. Tänk att dom e så olika redan i magen.

Idag är en sån dag då Sara inte behöver vakna förrän kl åtta igen. Och jag vaknar fyra...
Nu är klockan halv sex och jag har varit vaken i en och en halv timme. När det gått en så lång stund kan jag ibland somna om. Om Eskil vaknar så får jag sparka upp min gubbe!
Ska göra ett försök till en liten stunds sömn.
God morron igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback