God morgon

Jag har varit vaken sen halv fem i morse. Mycket roligt - not. :(
Nu vid halv sju brukar Sara gå upp så då gör jag också det i regel, men idag ska hon till tandläkaren så då behöver hon inte gå upp förrän åtta. Typiskt.
Jag skulle med andra ord kunnat sova till åtta men vaknar halv fem!

Igår var vi i Skåne en sväng och hämtade babykläder som jag lånat ut.
Eskil somnade inte på vägen dit så när vi kom fram var han redan då rätt trött.
Vid halv fyra åkte vi därifrån och hann inte runt hörnet innan han somnade.
Men han sov bara i en halvtimme ungefär och vaknade jättegrinig så klart.
Resan hem var inte så rolig alls. :(

Vi glömde keps till både Chris och Eskil så dom fick låna solhattar båda två.
Chris var värsta snyggo i den han fick låna! :D

Vad ska jag hitta på?
E det nån idé att försöka somna ens längre? Det har gått en timme nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback