Hej hopp

Igår kom min gubbe hem med en bukett rosor. Han är bäst! <3 Love, love.
Jag och Eskil var väldigt trötta på eftermiddagen.
Han klättrade upp på bordet och la sej där. Sen satte han sej i soffan och orkade inte röra sej.
Men så kom pappa hem och då fick han lite energi. Om bara för en stund men ändå.

Idag har vi varit och kollat hans öron, för sist när vi var på efterkontroll var inte vänstra öra riktigt bra. Det var inte helt bra nu heller men det hade blivit bättre.
Efter det åkte vi till Ica och handlade mat och sen hem. Hemma sov vi middag allihop.
Men jag sov inte så bra. Jag hittade ingen bra ställning och fick ont på sidan och var tvungen att vända mej och då fick jag ont på den sidan. Jag som brukar sova så gott på mina middagstupplurar. :(

Idag går jag in i vecka 36.
Det är tungt som attan och trångt.

Men det är underbart väder! :)
Vi får väl pallra oss ut igen tror jag allt.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback