Hellöu

Oj va jag e trött nu.
Vi har varit ute hela dagen nästan.

Jag lyckades faktiskt somna om efter att jag varit vaken i flera timmar. Sen ringde klockan vid åtta och oj va trött jag var!
Jag snoozade till halv nio för Chris hade gått upp med Eskil ändå och sen åkte jag och Sara till hennes tandläkare.
Det såg bra ut, hon hade inga hål - det har hon har aldrig haft, även om hon alltid dricker saft och helst skulle äta godis varje dag om hon kunnat.
Däremot hade tre nya tänder kommit upp och i ett hade hon en likadan hålighet som motsvarande tand på andra sidan hade och som dom fyllde igen förra året.
Väldigt mystiskt. Varför får man ihåliga tänder?? Det var tydligen något ärftligt, men jag har i alla fall aldrig haft ihåliga tänder - däremot håliga. :D

Efter tandläkaren körde jag Sara till skolan och sen hämtade jag Chris och Eskil. Vi åkte och handlade och efter det åkte vi till Slottskogen och hade picknick. På vägen dit hämtade vi syster Heidi och hennes Staffan så dom också kunde va med.
Eskil sov middag där och sen var det dags att åka hem.
Vi var hemma vid fyra.
Chris lagade sin cykel, han fick ju dubbel punka på cykeln på sitt lopp. :( Då var han inte så nöjd. Efter det åkte han till akutmottagningen i Mölndal för att kolla hans öra som han haft ont i länge men det var helt kärnfriskt. Konstigt.

Sara och Fia åkte till sin pappa och ska sova där.
Det är ledigt från skolorna imorgon och även Eskils dagis. Dom har nån utvecklingsdag i hela Partille.
Jag började så bra med att vika tvätt men nu känner jag mej helt färdig.
Jag kanske får mer energi snart? Hoppas.
Ligger gött i sängen och vilar.

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback