Ojoj

Snacka om trött nu.
Tror du inte att Eskil vaknade precis efter att jag publicerade förra inlägget? Jo men visst, det var bara att gå upp.
Halv tio kom syster och kl tio var jag hos läkaren.
När jag kom hem la jag Eskil och jag och syster satt och pratade typ tills han vaknade. Blev inget sova middag idag.

Efter lite mat så åkte vi ner till biblioteket med syster för hon skulle lämna tillbaka böcker, men dom hade hon glömt hos mej! :D
Sen åkte hon hem och jag och Eskil åkte till kusin Sanna.
Där fick Eskil bada i deras pool utomhus. :) vi blev bjudna på glass också!
Drog ut på hemgång så långt som möjligt så att det inte skulle va så långt kvar tills Chris kom hem.
Nu har han kommit hem och jag är helt bortom trött. Shit pomfritt.

Nu kommer Let's Dance.
Försöker sitta i soffan och titta på det men det är inte det lättaste.
Det är helt sjukt trångt i magen. Det trycker neråt och upp mot höger revben och det gör ont! Skinnet på magen är helt extremt spänt och det gör också ont. :( Kan inte sitta upprätt, måste halvligga.

Nu säger jag hejdå!
Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback