Sjukligt

Är ju helt sjukligt trött!
Helt galet ju.
I morse innan vi åkte på loppisen somnade jag en timme eller nått och sen somnade jag ju efter att jag skrev förra inlägget.
Vaknade vid sex ungefär och efter det har jag mest bara gäspat i soffan.
Helt energilös! Orkar ingenting.

Känslig är jag också. Tröttsamt. :-/ Grinar för ingenting.

Och apropå grina så har Eskil varit väldigt grinig idag igen.
Han har kommit in i nån himla arg-period. Han blir så himla ilsk och bara skriker och kastar saker.
Ikväll somnade han vid åtta för han var helt slut. Anade nästan att han skulle vakna nu på kvällen vilket han också gjorde och var bara jätteledsen.
Han somnade om i vår säng och nu har vi burit tillbaka han. Få se hur han sover i natt.

16 dagar kvar till beräknad förlossning.
Tänk om man för en gångs skull hade sån tur att man födde innan beräknad tid! Önskedröm nummer ett just nu!

Godnatt på er!
Nu ska jag se om jag kanske åter igen kan somna. Det känns otroligt med tanke på hur mycket jag sovit idag men jag tror faktiskt att det hade varit möjligt.
Sömnsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback