Till slut pallrade jag mej upp

Efter en timme ungefär släppte dom konstiga kramperna igår och så kunde jag leva någorlunda normalt igen tills vi sen på kvällen skulle iväg på kalaset.
Vi skulle ju ha en present till födelsedagsbarnet så vi tog en tur ner till Allum först.
Då sätter värsta värkarna igång och dom blir värre och värre ju mer jag gick. Dom kom hela tiden också så till slut fick vi bara ta nått och jag gick och satte mej i bilen.
Sen hade jag lite små sammandragningar hela kvällen och till och med när vi kom hem på kvällen.

Eskil var sådär nöjd på festen. Han har ju varit så himla trött det sista. Ett vaknade han efter middagen och när vi var på väg till festen somnade han i bilen där han sov tjugo minuter.
Vid halv nio var han jättetrött och helt missnöjd så vi fick åka hem.

Inatt har jag sovit bra! Gud så gött. Vaknade fyra och tänkte att nu e det kört men jag somnade om och sov till sju när Eskil vaknade.
Idag ska vi på loppis i Majorna. Gårdsloppis är det där en gång om året och det är tydligen jättestort.
Få se om min fantastiska kropp pallar. Annars får vi dra hem helt enkelt.

Grattis på morsdag till alla mammor där ute!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback