Döden, döden, döden

Det programmet såg jag ikväll. Ja, alltså, programmet hette så, som rubriken på mitt inlägg.
Där pratade dom om döden, vad som händer och man fick se en död människa.
Det slog mej att jag aldrig har sett någon död. Jag har varit på många begravningar men aldrig sett dom efter att dom inte levt längre.

Innan detta program hade vi precis tittat på sista avsnittet på "The big C" där huvudpersonen dog, efter att hon kämpat med cancer.
När jag sen efter "Döden, döden, döden" bytte kanal igen och "Medium" kommer där som handlar om en synsk kvinna som ser döda och i detta avsnitt drömde om att hon förlorat hela sin familj så började jag seriöst fundera på vad det var frågan om.
Det var den ena döden efter den andra hela kvällen!
Blir nästan lite vidskeplig och nojig.

Känner mej säkert bara lite nere.
Mycket tråkigheter har hänt det sista. 
Besvikelser och andra saker som inte gått som man tänkt sej.
Men jag får väl skriva om det nån annan gång.

Nu behöver jag sova.
Imorgon ska jag åka ner till Öppna förskolan och fotografera killarna.

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback