Funderar...

Våra nya skåp ovanför kylen och frysen blev jättebra.
Det ända är att en pygme som jag inte riktigt når utan en pall eller stol.
Dom hamnade väldigt högt upp! 
Så nu har jag klurat på vad som krävs för att få ordning på lilla köket.
Först måste jag ha ett hyllplan till det ena skåpet så den kan delas upp på två. Där ska jag ha plastburkar, glasburkar och byttor. I det andra skåpet ska jag ha köksmaskiner. Kanske köper jag ett hyllplan till det skåpet också men sätter det lite högre upp än i det andra...
Sen ska jag organisera om i dom andra köksskåpen. I dom har jag glas, tallrikar, muggar och koppar mm men så har jag även vinglas, glögg och grogglas på översta hyllorna. Hur ofta använder man det då? Inte så ofta i det här huset så det ska jag ta bort och fundera ut ett bättre ställe till dom.

Nu är det viladags för killarna här igen och jag surfar runt lite. 
Ikväll blir det fredagsmys (för alla andra) och det betyder chips.
Jag ska nog också städa vidare lite här. Tvättberget har vunnit över mej nu, det hotar att ta över hela badrummet... :( Jag har inte orkat ta tag i det utan bara låtit den växa.
Men nu e det dax att agera annars går det illa...  


Astor 5 månader


Eskil 5 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback