God morgon!

Idag är jag trött.
Försöker vakna i soffan med en kopp kaffe.
Precis nu gick Sara och Sofia till skolan och Eskil brötar med bilar. Det nya nu är att dom ska krocka eller panga mot något väldigt högt. Det är väldigt roligt men det låter hemskt.

Sara var lite gladare idag än vad hon varit den sista veckan. Hon är väldigt tydlig när hon känner att hon fått för lite uppmärksamhet och tid, även om hon inte själv är medveten om det.
Då får man ta sej lite tid till henne så blir det genast bättre. 
Igår var jag med henne på hennes gymnastik och tittade, filmade och sen handlade vi tillsammans efteråt.
Ibland vill man klyva sej i fyra delar. :)


Hade ont i ryggen idag när jag vaknade.
Svagast i stan är jag.
Men nu är det vila i fyra dagar och så blir det nya tag på tisdag.

Ska ta tag i lite städning här.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback