Här händer det grejer

Vi berättade inte för Sara att hon skulle få en loftsäng utan hon fick åka med Chris och hämta en "överraskning".
Det var en lycklig tjej som kom hem. :)

Min syster, hennes pojkvän och mamma var här och firade mej (jag blir firad många gånger om!) så när Sara kom hem med sin säng så satte Heidi och Staffan igång med att montera ner hennes gamla säng och flytta om möbler.



Hon gick även med på att rensa bort massa småprylar och lägga ner det i flyttlådor och upp på vinden! Yes!!


Heidi hade stickat fina armvärmare till mej! Och så fick jag en bok om vintagemöblering av Soili.


Det här året har jag bara fått saker som jag verkligen velat ha! :)

Nu ska jag gå och kolla in Saras rum. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback