Hej hej!

I morse så var vi ute och upptäckte världen. Han e lite rolig Eskil för så fort han ser en sån liten skåpbil så säger han att det är Boris bil.
Boris är min kusins man som har en sån. :)


Sen gick vi hem till grannen Åse och lekte.
När vi kom in till grannen och tog av oss mössan så hade Eskil en klämma i håret. Den hade jag glömt att han ville ha på sej. :)


Åse hotade med att komma och hälsa på och då fick jag småpanik och började städa över allt när vi kom hem och det var dags för vila.
Det såg verkligen ut som kriget! Det är lite bättre nu i alla fall.

Sen kokade jag potatis till Eskil för det älskar han och så gjorde jag lax.
Eftermiddagen slöade vi bara. Vi lekte med bilar och tåg, målade teckningar och låg på golvet på Astors täcke och sjöng sånger. :)




Min röst var verkligen ingen hitt att sjunga med men vi sjöng ändå.
När jag ligger på rygg är rösten värst, då försvinner den helt. 
Hoppas den har kommit tillbax imorgon!

Ha en trevlig kväll tänkte jag skriva men det var mer natt...
Jag ska bekanta mej med denna nya uppdatering på iPhonen.
Har dragit ut på det in i det sista för jag orkar inte lära mej massa finesser. Tröttsamt sånt. Men jag råkade uppdatera Facebook och sen gick inte den öppna eftersom jag inte hade den nya uppdateringen.
Så då var jag helt enkelt tvungen. :-/

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback