Hej och hå

Vi hade en riktig lazy morgon.
Sara början inte förrän halv tio på onsdagarna så vi blir himla slöa och långsamma då.
Förmiddagen blir väldigt kort!
Vi var ute på promenix med Åse och hennes Viola och jag hittade hela fyra stenar och lite björkris att göra fantastiska skapelser av! :)
Kallt som fasen var det så vinteroverallerna åkte på.
Eskil blev nog kall om händerna för vantarna blev blöta och sen ville han inte ha dom. Sen blev han ledsen efter ett tag och bara grät. Trodde han var trött men när vi kom in var han glad och pigg igen, så det var nog bara så att han frös.

Då var det vinter. Bara att konstatera och sluta kämpa emot. Lönlöst liksom, e det två grader ute så är det bara att erkänna att vintern var här.
Så jäkla trist! Blä. Jag gillar inte vintern.
Jag älskar våren och sommaren. Jag vill att det ska va sommar året om!

Ikväll har min väninna i Ulricehamn klädparty med House of Lola.
Funderar på om jag ska åka dit eller låta bli... Har varken tackat ja eller nej.

Ont i RÖVEN har jag oxå. Aj, värsta träningsvärken! :D


Astor har utvecklats jättemycket den sista tiden. Hans joller låter inte lika dant längre utan mer som en större bäbis. Han testar olika ljud och läten. Låter ganska kul. :)
Han ska också ta allt som kommer i närheten och han börjar bli riktigt duktig på att greppa ordentligt.

Nu sover han nog.
Nyss blev han plötsligt jätteledsen och började illtjuta. Jag vet inte vad det var som hände... :(

Jag ska oxå vila mej lite.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback