Jobbig dag

När man e trött efter en vecka med sjuka barn och man själv varit kass e man inte den roligaste att umgås med tror jag bestämt.
Idag var jag himla grinig och trött, ville inget hellre än att ha egentid men Astor ville inte alls samma sak som jag.
Vid tolv somnade han till slut och jag som varit helt färdig hela kvällen sitter och ugglar ännu för ibland måste man bara få den där tiden för sej själv.
Speciellt efter att man har varit sjuksköterska dygnet runt.


Imorgon ska jag försöka röja i kaoset.
Måste få lite struktur.
Får jag det i hemmet får jag det även i mitt liv.


Imorgon ska jag komma ut lite på loppis i alla fall så det ska bli skönt att få komma ut och bort lite.


Jag är ingen baka-bullar-vara-hemma mamma helt enkelt.
Jag älskar att vara med barnen och jag älskar att vara hemma men jag skulle behöva en eller två jobbdagar.


Hoppas det känns lite bättre efter loppisen imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: K

Grattis och tack för kampen. Godnatt

Svar: Tack detsamma! Tänk att jag äntligen vann mot dej!
kattitingeling

2013-11-03 @ 01:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback