Ögoninfektion

Eskil har värsta ögoninfektionen.
Astors ögon verkar bättre, Eskils blir värre, för han gnider i dom hela tiden och torkar sej om näsan när han e snorig och sen gnider han in snoret i ögonen. 
Astor kan inte riktigt göra det än... Få se hur det går, annars får vi ringa farbror doktor... 


Jag mår bättre nu. Helt återställd. 
Redan i går eftermiddag kände jag mej bra.
Det gick fort över och tur var väl det, så vill jag verkligen inte må igen. :(

Till helgen har Chris lovat att kökshörnan ska vara färdigt. Om jag skriver det här så känner han kanske ännu mer press på att göra det! ;) 
Är trött på kaoset nu. Vill fixa i ordning och kunna ha det lite städat.

Hoppas ni får en fin helg.
För mej blir det loppis och så ska jag väl assistera så gott jag kan i köket.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback