Runt, runt, runt...

Det verkar bara gå runt, runt.
Nu har jag jätteont i halsen! :(
Eskils ögoninfektion blir inte bättre så jag ringde läkaren och dom ska ringa upp kl halv nio.


Eskil är så kär i sin lillebror.
Han vill gosa med Astor hela tiden.
När Sara gosar med Astor blir Eskil helt tokig. - Neeej! Min Attor! Skriker han och tycker att hon ska gå.


Ibland kommer det nått litet tjuvnyp fortfarande men det är mycket bättre än i början när han inte visste hur han skulle hantera sina känslor.

 
Varje gång han slår Astor säger vi nej och så får han klappa lillebror.
Sen brukar vi fråga om han vill hålla lillebror och det är ofta det det handlar om, att han vill ha kontakt men han vet inte hur.


Eskil är inte nån kramis-typ.
Frågar man om man får en kram så säger han i regel nej.
Kramar man honom spontant så skriker han neeeej!
Ibland går det bra men då ska det va på hans villkor.
Astor däremot får alltid kramar och han klappar honom hela tiden och så vill han hålla hans hand.

Jag är hemskt trött.
Gick o la mej alldeles för sent igår.
Hoppas på en lång middagslur idag.

Nu ska jag kanske göra lite kaffe.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback