Träning

Det gick så himla bra på träningen idag!

Man bokar man upp sej själv när man kan och vill gå. Jag går varje tisdag och torsdag den sista tiden dom har - halv fem till halv sex. 

Som det gick idag vill man att det alltid ska gå! Jag fixade nästan hela programmet och kände mej stark och energiskt! Härlig känsla. :)

 

 
Dom andra gångerna har jag känt lite hopplöshet för jag har inte klarat hela programmet. 
Musklerna har inte orkat så ryggen har fått ta smällen och det har börjat hugga i diskbråcket direkt. Sen har jag även haft ont efteråt.
Men nu känner jag hopp!
Det blir ju bättre! :) Najs.
 
 
Det här ska nog gå vägen tror jag med lite tid och tålamod.
 
:)

Kommentarer
Postat av: N

Visst blir man stolt när man fixar hela programmet?
Och det med all rätt :-)

2013-11-15 @ 00:01:36
Postat av: N

Kämpa på bara!!! En vacker dag står du på något av innegymmen i staden iklädd de dyraste av träningskläder med dina träningskollegor dreglande runt omkring dig.

Svar: Dreglande? Haha. Jaha, kanske för att de är så utmattande av sin egna träning. :)
kattitingeling

2013-11-15 @ 00:04:40
Postat av: Therese

Härligt! Kämpa på:)

Svar: Tack! :)
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback