Wow

Eskil sov till åtta!
Har inte hänt på jättelänge. Nu för tiden vaknar han alltid vid sju.
Jag vaknade bara plötsligt till när klockan var tio i åtta och det var ju tur för Sara började skolan tio över!
Och tur är det väl också att det är så nära till skola - det tar tre minuter att gå dit när man genar genom skogen.
Sara var snabb och hann i tid.
Tur i oturen... Jag var så sjukt trött, så jag är glad att jag fick fyrtio minuter extra än vad jag brukar få!
Igår började jag med projekt skapa julklappar/slå in klappar.
Det var ett hästjobb och jag hann inte klart på långa vägar! 
Det är nog därför jag var så sjukt trött.
Tur veckan e slut!
Var tog den vägen?
Veckorna går så himla fort! Redan fredag??!
 
Eskil ville ha räkor till frukost!
Han är en riktig gourmé! Värre än jag. :-D
 
 
När Astor vaknar ska vi ut på promenad.
Igår kom vi inte ut på förmiddagen.
Vi är trötta familjen idag. :)
 
Igår gick det sjukt bra på träningen!
Dom har tagit bort mina magövningar för det funkade inte med diskbråcket. Istället för dom två övningarna som jag hade för magen har jag fått en, där man sitter på en stor boll och balanserar samtidigt som man lyfter ett ben i taget.
Men igår efter att jag gjort övningarna på bollen testade jag att göra dom gamla övningarna också och den ena gick bra, dock inte den andra.
Klarade några på den andra övningen med men inte alla.
Dessutom la jag på tio kilo extra på benpressen! :)
Det går framåt! Jeej!
 
 
Nu får jag nog gå och titta till Astor.
Han verkar inte vilja vakna idag...
Ha en fin fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback