Då var det torsdag

Denna veckan är snart slut ju!
Tiden går så fort.

Idag har jag haft min granne och väninna Åse här på besök.
Vi tjöta bort flera timmar och åt sallad och lax.


När dom gått gick jag och la mej med Astor en stund men han sov bara i ca en halvtimme.
Men det var skönt att gå vila en liten stund i alla fall.
Eskil sover fortfarande... Klockan är fyra!
Men han har ju varit så himla trött på senaste tiden så jag låter honom sova. Igår väckte jag honom när det började bli sent men då var han supergrinig hela kvällen.

Fyllde på med lite blommor igår på uteplatsen.
Det känns fortfarande lite tomt på hyllorna men jag ska göra lite kransar så kommer det att bli himla tjusigt. :)



Nu har Eskil vaknat!
Ska ge han mat och sen ska vi ut på grenjakt till mina kransar! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback