Fy vad jag e rastlös!

Idag har jag bara burit på en sjuk bäbis.
Sara och Sofia har höstlov och Sara är jättehetsig, rastlös och asjobbig.
Hon skriker och retar alla hela tiden... :(
Vi har haft många bra veckor då hon har varit lugn och glad, nu är det bakslag.
Kanske för att man själv är trött pga Astor och en busig tvååring oxå.
Nu vill han inte sova lilla sjuklingen. 
Men bara han sover natten sen så är jag glad. Att ha en bäbis som vaknar varje timme som i förrgår vill jag inte va med om igen.


Plockade in alla blommor oxå så nu får det blåsa bäst det vill...
Sen gick jag och Eskil bort till grannen och lekte en timme.


Knack, knack...


Nu är jag trött...
Kanske borde jag gå o lägga mej.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback