God morron!

Idag är det helt tomt och blankt på agendan.
Guuuud så skönt. Inga måsten, inga barn som ska skjutsas till träningar, möten eller sjukgymnaster.
Idag ska jag bara vara.

Började dagen med att bära ut stolen och fixa där ute.
Det blev himla fint:


Fixade lite på hyllorna också som jag har på väggen bredvid men det fattas några blommor där, ska kika på några billiga sen:



Lite murgröna eller nått kanske. :)

Jag är himla nöjd med mina stolar också. Det krävs som sagt några strykningar till men det får jag fixa ikväll kanske.
Är ju himla sugen på att fixa stolsdynorna direkt men vi får ta en sak i taget....


Kökshörne-renoveringen står stilla.
Det är så himla stökigt.
Typiskt mej att börja måla om möbler samtidigt som det är kaos! :D 
Verkligen SÅ typiskt mej!!

Astor sover fortfarande! Klockan är elva! :-/ Han har varit kinkig på kvällarna och somnat jättesent två dagar i rad så han är väl trött...


Eskil och alla barnen sov till kvart i nio igen! 
Dom stora barnen började halv tio. Gött. 
Känner mej utvilad! :)
Sara var jättegullig i morse. Hon tog upp Eskil ur sängen, bytte han nattblöja och så gjorde hon en macka till honom till frukost! :)
Sen ville han ha en till som han slukade och flingor också!
Nu äter han upp sej igen, när han var sjuk åt han nästan ingenting! Han har blivit smal som en liten sticka och kinderna har sjunkit in. :(
I natt vaknade han och ville ha välling också och det fick han så gärna, så skönt att han äter igen!




Finaste.

Ha det allra bäst!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback