Hej hej

Denna dagen lider mot sitt slut.
Har varit förjäkligt trött idag.
Vi tog ändå en sväng bort till kusin vitamin och Chris blev bjuden på hamburgare. Han var mycket lycklig över detta.

Idag ringde jag även till läkaren för att få en tid och kolla ryggen, axlarna och nacken. Vad dom ska göra åt det vet jag inte, är ju inte första gången jag sökt för detta. Men nu är det riktigt illa. Dom kanske hittar nån ny behandling, ett under sker och dom botar mej mirakulöst!
Har i alla fall börjat träna magen och rumpa på kvällarna för att styrka upp musklerna. Det kanske hjälper...

Borde gå och sova kanske...
Sara ska orientera i morgon i skolan och vill ta sina splitternya gympadojor till skogen.
Jag får vakna tidigt och försöka hejda och övertyga henne att ta dom gamla. Hon kommer inte att bli glad. :(

God natt!


Saras nya gympakläder 

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du kollar bäckenet hos kiropraktor? Tydligen vanligt att man är sned där efter graviditet och då belastar man hela kroppen fel och får ont. Hoppas de hittar något som kan hjälpa dig!

Svar: Skriver ett inlägg om ryggen min inom kort...
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback