Hej i natten!

Liten börjar bli stor.
Gick upp på vinden och hämtade ner lådan med storlek 74 till lilla bebben.
68 går ganska bra fortfarande, i alla fall några plagg men boddysarna känns lite tighta och stramar.
Tog också ner gåstolen och han såg ut som en liten plutt när han satt där men han satt bra i den och fick till och med lite spjutt bakåt med den några gånger. :)


Tog lite roliga bilder på Astor idag när han satt i sin babysitter:



Dom blev tyvärr lite suddiga för han är ju inte still en enda sekund.



Men när jag kollade på bilderna så slog det mej att han är ganska lik sin bror ändå från när Eskil var lika liten:


Eftersom kidsen sov så länge idag så sov jag ingen middag och det straffade sej på eftermiddagen. Jag var heeeeelt beond trött och så skulle Chris på möte med styrelsen igen. Gäsp 

Var ute med Eskil och han skrek som en tok. Sen skulle vi ta en promenad men han var helt oresonlig!
Fick gå hem med honom. Sen var han så hela kvällen och bara skrek och tjöt och kvart över sju sa han att han ville ha välling. Gjorde en flaska och gav honom den. Han tog den och istället för att gå till soffan och dricka den som han brukar så gick han till sin säng.
Halv åtta sov han!


Lilla tokisen.

Astor sover som en kratta!
Han vaknade hela kvällen hur många gånger som helst och till slut fick han Alvedon. Han måste ju ha ont nån stans för helt plötsligt illtjuter han bara rätt ut, till och med i sömnen.
Ingenting hjälpte, som brukar hjälpa...

Nu e klockan mitt i natten.
Dax att knoppa!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback