Pyssel och renovering

Idag har jag fått sovmorgon.
Det var himla skönt.

Jag har pysslat färdigt hjärtat:





Det var lite pilligt. 
Man får ha en bra tång.



Sen gjorde jag färdigt dom två sista stenarna medans killarna sov.

Chris har byggt ihop överskåpen som ska va ovanför kylskåpet och frysen och städskåpet som ska va bredvid.

Just nu e det inte så fint i vårat hem:




När man bygger och renoverar så känns hemmet plötsligt väldigt litet.
Men Chris var duktig och slängde massa sopor, skräp och kartong så det känns lite bättre.

Nu är han och Eskil på Ikea och köper lite smådelar som fattades men Astor var så trött så jag fick stanna hemma så att han fick sova.
Medans han sov passade jag på att göra färdigt kransen. 
Tvinnade runt ståltråd så den blev tight.

Före:


Efter:


Nu ska jag njuta av en kopp kaffe. :)
Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: N

Så bra dina stenar blev, och även allt det andra du pysslat med till eran uteplats. Att inhandla sådana saker i en inredningsaffär brukar kosta en mindre förmögenhet.

Svar: Ja det e fasen inte billigt! Inte så billigt att när man vill skapa nått heller... Till en krans behöver man grenar, men det finns ju i skogen, men så skulle man ha ståltråd... 65kr! :-(
Och stenarna fanns i rabatten men den svarta utomhusfärgen, skyddslacket och penseln gick på över 250 spänn!
En blomma e billig tänker man i affären men när man ska ha flera så plockar det på...
Men skapandet är ju min hobby. Det är mitt andhål. Chris behöver komma bort och träffa sina vänner eller göra nått annat, jag behöver få pyssla med mina händer. :) Det får väl kosta lite då, för det är nått jag "måste" få göra. :)
kattitingeling

2013-10-26 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback