Ont i axeln och nacken...

Har använt min tensapparat i kväll men jag vet inte om jag gillar den så jättemycket... :-/ 
Massage är mycket bättre.
Ska kanske prova akupunktur istället.
Nästa vecka ska jag vara med på träningen och sen ska man själv sätta upp sej på träningspass när man önskar och kan vara med.


En tensapparat är en liten dosa som går på batterier. Man kan ändra program på den och intensitet.
Från apparaten går det ut fyra sladdar och i änderna av sladdarna finns det kuddar som man fäster där man har ont.
Kuddarna är lite klibbiga så dom fastnar där man fäster dom.
Tensapparaten ger små elektriska stötar. Låter brutalt men det är mer som en vibration eller ett surr.


Nu får jag massage av Chris. Mycket bättre! :) Skönt!

Blev inget med stenmålningen (än i alla fall). Astor vaknade och sen Eskil och så vidare...

På kvällen kom Soili på besök och hon hade med sej massa gåvor!


Eskil och Astor fick varsin skål! :)


Jag fick en blomma! Att ha ute!
Och det var precis en sån jag tänkt köpa! :)


Så fin!

Sen åkte jag och Sara och handlade och efter det åkte vi till kusin som är på solsemester med sin familj och tog in deras post och kollade så allt var tiptop där hos dom.
Passade på att väga mej.
Har i alla fall kommit under 70 sträcket...


Astor verkar ha vaknat igen.
Han sover som en kratta nu för tiden på kvällarna... Natten sover han bra i alla fall men innan han somnar in ordentligt så håller han på och somnar och vaknar hur många ggr som helst. 

Nu ska jag gräva efter mat i kylskåpet!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till att vara under 70. Själv har jag hamnat i en sockerberoendeperiod. Ska se om den kan hävas snarast. Vi ska ju ta bort allt onödigt socker i kosten i november :)

Roligt med alla bilder på ditt pyssel! :)

Svar: Lycka till! :) Sockerdetoxen är alltid svår för mej. Så jobbig men sen när den e över mår jag så mycket bättre av att inte äta socker (och det långsamma sockret med). Det jag gillar med LCHF är att man slipper gå hungrig. Kram!
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback