Seg...

...och rätt lycklig.
Igår kom Chris hem och sa att han efter nyår blir anställd som tjänsteman och att hans lön då höjs med flera tusen.
Känns inte helt fel med tanke på den hemska månaden då allt pajade och vi hade massa extraräkningar och halva bufferten rök.


Jag är väldigt trött.
Sara ångar på som igår. 
Jag försöker komma med tusen förslag på vad hon kan göra men inget duger, hon vill åka på bio och till vattenpalatset och sånt som kostar massa pengar, vilket hon inte får eftersom hon pajade sin mobil - igen.


Båda killarna sover nu.
Eskil vaknade så tidigt så han orkade inte mer.
Tänkte vila mej jag också en stund men Sara kommer att störa mej snart så det lär inte bli nån lång vila.
Inte alls kul med höstlov! Jag kan inte gå nån stans för Astor e sjuk och hon vägrar... Kul! 


Blommorna är ute igen på uteplatsen och mina stenar också.

Nu vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback