Tipp tapp...

...tyst det är i huset.

Pojkarna sover nu. 
Vi var ute en timme och sen bjöd grannen in oss på kaffe och lek. Tog med mej våran lunch dit och så åt vi där, drack kaffe o tjötade ytterligare en timme.
Sen var det verkligen hög tid för Eskil att sova så då drog hem. Praktiskt när det är 50 meter hem, då slipper man ta på alla kläderna igen utan kan bara hoppa i stövlarna och springa över gatan.

Imorgon e det dags för håret. Ska bli spännande att se hur det blir. :)

Längtar hemskt efter våran nya kyl och frys! Imorse flyttade jag tillbringaren med saft som Sofia ställt där inne och så lät det klonk. Vad är det DÄR i undrade jag och kikade ner i den. Jo, en jättestor isbit som flöt runt där.
Den hade stått för nära kanten av kylskåpet som är full med is. Vi plockar bort det, men efter några dagar e det fullt med is igen.
Sänker vi temperaturen så ruttnar och surnar allt. Toppenfantastiskt kylskåp! Noooot.


Idag känner jag mej ganska pigg.
Eskil vaknade kvart över sju. Hela 45 minuter mer sömn. Det var riktigt gött, kände mej inte helt död som jag gör vissa morgnar.
Men nu tänkte jag vila mej lite ändå. Tror inte jag somnar men jag ska i alla fall ligga och slappna av en stund.

Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback