Vår dag (hittills) i bilder...


Vi började med att äta frukost och sen måla.
Man måste smaka lite på pennan också, därav blå mun.


Det blev mamma på bilden


Den fick hänga på det nya kylskåpet


Efter det blev det bad.
Först ville Eskil inte alls men väl i badet var det ju jättekul! :)

Sen vaknade Astor och då tog vi på oss kläderna och gick bort till Åse grannen.



Plingplong, e det nån hemma?

Vi lekte en bra stund och jag var på Åses bakgård och fyndade pinnar till kransen.


Och så var det dags att gå hem och sova middag.
Nu är det tyst och lugnt.
Båda killarna sover. Jag bloggar.
Men nu ska jag också vila mej!
Hej!

Kommentarer
Postat av: N

Väldigt porträttlikt får jag säga. Det blåa, är det tatueringarna?
Eskil da Vinci har sett dagens ljus...

Svar: Kanske? :-) Eskil da Vinci är nog mer en abstrakt konstnär...?
kattitingeling

2013-10-25 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback