Då har vi bytt klubb

Klockan elva fick vi komma och träna idag med GC Troops som denna förening heter. 
Det var en helt annan stämning där. Alla var vänliga och glada och det kändes mycket bättre i alla fall när man kommer så här utifrån.
 
 
Sara tyckte det var jätteroligt och hon såg mycket mer engagerad och intresserad ut. Det kanske inte är så konstigt? Om man känner sej bortpetad och utanför så är det kanske inte så lätt att känna engagemang hela tiden.
 
 
Vad skönt det känns nu.
Jag fick nämligen ett mail från hennes gamla förening att fakturorna har skickats ut och att man skulle betala så fort som möjligt.
Nej tack, svarade jag, Sara kommer inte mer.
Fick med mej en faktura från hennes nya förening som jag betalade illa kvickt.
 
Det här laget som hon är med i nu är inget tävlingslag, utan ett träningslag och dom har ett annat upplägg. Dom som är bäst och kan alla dessa hopp och volter mm bäst är med i tävlingslagen. Blir nån i träningslaget bättre än nån där dom tävlar byter dom plats.
Men jag tycker det är jättebra att Sara är med i ett träningslag nu i början så hon får lära sej allt i lugn och ro och öva sej på lagtänk.
 
Alla sover här nu förutom tjejerna och jag känner mej trött också.
Ska vila en stund. Sen ska jag göra kaffe. Är kaffesugen!
Och så ska jag göra glassdrinkar till min familj och lövbiff till mej själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback