Färdigt!

Det är helt klart nu. Tro det eller ej men det är sant!
när fogningen hade torkat i 45 minuter så tvättade vi rent det först med blöt svamp, sen med torr trasa.
Sen skulle det va klart och så skulle man skura det två ggr imorgon.
Men jag var inte alls klar där... utan jag började om och torkade varenda platta med en halvfuktig trasa och sen en torr igen. E man noggrann så är man...
Ja, när det gäller sånna grejer så gör jag det väldigt noggrant, men någon pedant på andra sätt är jag definitivt inte. Väldigt långt ifrån tyvärr, därför hatar jag när folk gör spontanbesök. Då dör jag nästan! :-/ För oftast ser det förjäkligt ut här och väldigt fint när det ska komma besök.

Jag är jättenöjd och lycklig. Tycker att det blev himla fint. Vi blev klara till slut! Kan man tänka sej!

Måste sova nu. Imorron vaknar barnen i ottan. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback