Hej i stugorna

Idag är det torsdag.
Chris skulle vara ledig, så även imorgon men åter igen har hans fantastiska jobb schabblat till det och han måste hoppa in och jobba.
Visserligen bara korta pass på några timmar - men ändå. :(
Men snart slutar han ju, den 17:e närmare bestämt och det längtar vi efter båda två. Hoppas det är bättre där, det kan man ju aldrig i förväg säga...
 
Imorse åkte jag och Astor till Jonsered och dansade och sjöng med grannen Åse och hennes Viola. Chris jobbar inte förrän klockan fem så då kunde han vara ute och leka med Eskil här hemma istället. På torsdagar är det mindre barn på denna rytmik.
Efteråt fikade vi och jag hade med mej kyckling och tsatziki. Det var mumsigt. Är hungrig igen nu... Vad blir det för mat??
 
 
Börjar i alla fall komma i mina gamla kläder, några av dom i alla fall.
Det går framåt med viktnedgången.
Tog bort alla flottiga smoothies och bären jag åt varje dag igen för nu känner jag mej inte lika hungrig längre och jag vill gå ner mina kilon nu.
 
 
 
Nu ska jag gå och fixa nått att äta och sätta på en kanna kaffe!
 
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback