Ryggbesvär

Vaknade i morse och kunde inte ta mej ur sängen. :( Min rygg är verkligen helt kass just nu.
Jag har haft diskbråck så länge jag kan minnas men jag har haft mer och mindre besvär i olika omgångar.
När jag haft små barn har det varit värre av förklarliga skäl, att det då blir mycket lyft och bärande.
Chris fick dra mej ur sängen och hjälpa mej att få på byxorna. :-/
Nu är det lite bättre. Efter några timmar brukar den ha mjukat upp sej och då kan man leva någorlunda normalt även om jag har ont och är väldigt stel.
 
Nu sover alla killarna i huset, både stora och små. Sara är på ridningen och Sofia är nere hos sej.
Jag ligger på soffan och har lite egen tid.
 
 
 
Jag som hade planerat att jag skulle städa och röja på nedervåningen i garderoberna och förrådet under trappan. Typiskt. Min härliga kropp hindrar mej igen. :(
 
Blommorna i vår 96 åriga grannes rabatt slog äntligen ut också och blommar för fullt, lagom till att hon missade alltihop för att hon åter åkte in på sjukhus.
Nu bor hon på ett sjukhem och kommer inte att komma tillbaka hem. Hon har haft strokes och problem med andning och blivit förvirrad och snurrig. 
Allt gick himla fort, inom loppet av ett par månader.
 
 
 
Nu ska jag ta mej ett bad och sen en kopp kaffe.
Efter det blir det lövbiff.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback