Snopet

Skulle på rytmik idag i Jonsered med småkidsen men jag tog fel på tid så när vi var på väg och hade satt oss i bilen så ringde min granne upp eftersom jag ringt henne. Då var det redan slut och hon hade väntat på mej på parkeringen men antog att jag inte hann eftersom jag inte dök upp.
Typiskt. :( Hade sett fram emot det och jag bakade till och med ostfrallor i morse för att vi skulle kunna fika, vi kör LCHF båda två.
 
 
Vi packade oss ur bilen igen och gick till lekparken och lekte men Eskil bara snubblade och ramlade på allt och stortjöt. Efter bara en kvart insåg jag att han var helt slut, så det var bara gå in och göra välling - redan innan elva! Han brukar sova vid tolv.
Så det var väl tur i oturen att vi missade rytmiken, han hade ju aldrig orkat vara med på det! 
 
Nu ligger jag här i sängen med Astor som jag precis matat. Det smattrat som attan i baken på honom så vi får väl snart ta och byta den blöjan.
I morse vaknade han med världens snyggaste frilla! Man ska inte gå och lägga sej med blött hår, då står det rätt upp sen när man vaknar.
 
 
Jahapp... Dags för blöjbyte då!
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback