Sortering

Fortsätter att röja, sortera, organisera och städa.

Idag var jag på Ikea (igen - tredje gången på kort tid) med mamma, Astor och Sara. Sofia passade Eskil, eller ja... Hon satt och tittade på film medan han sov och han hade inte vaknat när vi kom hem. Han fortsatte att sova en och en halv timme till efter att vi kommit tillbaka! Trött sim bara den!

Mamma köpte en matta till oss.
Wohooo! Hunden (läs: ryamattan) ska ut nu! Äntligen.
Jag köpte fyra tvättkorgar så man kan sortera tvätten direkt. Innan har jag haft två likadana tvättkorgar och en större som var olik dom andra. Bredvid har jag haft en kasse också. Vi har nästan allt i mörk och ljus 40 och mörk och ljus 60. Det blir fyra högar.
Nu syns inte tvätten i dessa tvättkorgar för dom har ett lock. Dom fick plats bra också i "hålet" under bänken. Perfekt!

På kvällen fortsatte jag att röja i den "nya byrån" som vi kallar den.
Gjorde mej av med massa smink och krämer genom att ge bort till mamma och grannen och slängde också en hel del som blivit gammalt och som ingen kommer att vilja ha, typ påskärring-färgat rouge och mörkbrun läppenna (varför tillverkas ens sånt?)

Har inte kommit ner till hallen än och garderoberna där men jag kommer nog dit med. Snart e det "klart" tänker jag men hallå! Hahah! Man blir ju aldrig klar!

God natt!
Imorgon bitti åker mamma hem till sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback