Vad gör ni?

Jag har precis vaknat och ätit lite lunch.
Köttfärssås och gurka och blomkål. Få se hur magen reagerar. På sista tiden har jag inte kunnat äta kål av någon slag alls utan att jag fått ont i magen. :(
 
I förmiddags var vi ute och lekte en liten stund, jag och pojkarna. 
 
 
Eskil dök rätt ner i en vattenpöl så vi fick gå hem och byta kläder! :-/
 
 
Hans kompis kom och lekte med honom i sandlådan men Eskil var så himla trött så dom hann bara leka (bråka om samma saker) i en halvtimme och sen var det dags att gå hem och sova.
 
 
 
Astor verkar förkyld.
Fick en länk av min syster om babyns läten. När jag tänker efter så stämmer många av lätena på Astor! Skumt...
http://www.onewaycommunication.co/?p=27899
 
Nu verkar han ha vaknat!
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback