Eftermiddag

Astor ville inte somna på förmiddagen men precis när han var påväg så sms:ade Lotta-grannen och undrade om jag ville hänga med till Blomsterlandet och kolla på blommor.
Det ville jag så då ryckte jag upp den lille stackaren och började bylta på kläder. Inte så poppis när han liksom inte ens gillar att klä på sej i vanliga fall - när han e pigg och nöjd. 
Men till slut så kom vi i väg och han somnade innan vi ens hade börjat gå.


Det blev lite penséer och så planterade jag dom så fort jag kom hem. :)


Astor fortsatte att sova länge utanför och jag satt och väntade på att han skulle vakna.


Men det ville liksom aldrig ske så jag gick in och öppnade balkongdörren istället och fixade med annat.


Sen var det dags att hämta Eskil och DÅ vaknar han den lille busen!
Så då blev det en promenix bort till dagis och så gick vi hem också.
Eskil blir alltid så glad när jag hämtar från dagis. Han skiner upp som en sol och kramar och skrattar. Det är så himla gulligt! Fina unge! 


Snart e det dags att köra Sara till gymnastiken, sen blir det träning.
Astor verkar trött igen...
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: N

De har börjat med Bodystep på mitt gym. Tänkte jag skulle testa det snart. Har för mig att du var förtjust i det på det första stället du var och tränade på?! Hur går det till???

Svar: Det är jättekul! Man har en bräda som man går upp och ner på, som att springa i trappor. Mycket koordination. Man har olika rörelser, lite som dans fast ändå inte. Vet inte om det e lite mer uppskattat av tjejer? På dom passen jag varit på är det 99% tjejer. Men man ska prova allt tycker jag! :) bodystep/ step-up får man testa mer än en gång oxå tycker jag innan man lärt sej programmet och det är då det börjar bli kul! Ge det ett par ggr! :)
kattitingeling

2014-04-13 @ 00:07:57
Postat av: N

Då jag känner mig som en gammal kärring emellanåt kommer jag nog älska det här.

Svar: Go for it tanten! ;-D
kattitingeling

2014-04-13 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback