Glad påsk

Idag har vi haft besök av svärmor och svärfar.
Alla barnen fick varsitt påskägg.
Astors var gulligast. Den var minst och innehöll en bil och ett minpaket med russin.
Det visade sej att han älskade russin! :)


Eskil var trött. 
Farmor och farfar kom vid tolv och vid ett gick han självmant in och la sej och sov sen till halv fyra.

Chris är ynklig och förkyld.
När hans föräldrar åkte så deckade han i sängen och sov till halv sex då vi väckte honom och undrade om han skulle sova bort hela kvällen.

När Eskil hade vaknat gick vi ut.
Det var kallt! Usch och fy.
Eskil skulle bestämt ha med sej sin "väska", en låda med handtag som det låg muminporslin i som han fick i present en gång av min kusin.
Han älskar den där "väskan". :)



Astor somnade som en stock 


Sen gick vi bort till nästa område där det finns radhus och hus och lekte i en sandlåda och gungade lite.
När vi var klara med det så gick vi vidare och kikade på ett påskträd i någons trädgård.


När vi gick vidare så träffade vi Eskils kompis från dagis i deras trädgård. 
Eskil ville gärna krama honom men kompisen blev blyg och sprang iväg. :) Himla sött.

Kvällen ägnade jag åt att fixa mina naglar.
Det är dyrt att ha lösnaglar.
Det kostar ca 600 med ett nytt set och sen mellan 300 och 400 att fylla på utväxten.
Men jag är inte rikast i världen just nu när jag är mammaledig så 200 kändes som en helt okej summa. Mer vill jag inte betala så då får jag fixa utväxten själv.
Det blir väl så där när man fixar själv men jag blev ändå nöjd. Det blev helt godkänt.



Sen har vi kollat på massa film. Dom visade en himla massa film idag!

Ha en trevlig påsk!
Hoppas det blir bättre väder i morgon.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback