God kväll!

Höll på att städa men då vaknade Astor. :-/
Han somnade redan halv åtta för han hoppade över att sova en andra gång i eftermiddags.
Han var så trött att han satt och sov nästan i sin matstol.
Han fick lite mer välling och nu ligger jag här inne hos honom och hoppas på att han ska somna om... Ibland verkar det lovande för då hör jag hur han andas tungt och ligger still men så plötsligt så börjar han böka och röra på sej. Verkar sova ganska ytligt...

Idag blev det promenad hem från dagis igen och mellanmål ute igen med kidsen. Fint väder igen!




Sen gjorde jag pannbiffar.
Förr gjorde jag alltid med ägg och ströbröd men vad fasen ska man med ströbrödet till?? Det e ju mycket godare med bara ett ägg i och köttfärs och kryddor. Och nyttigare utan massa långsamt socker.

Vid sex tränade jag Indoor walking.
Gick himla bra! :) inte bara styrkan som ökar utan konditionen också! Jeeej!


Idag missade jag att sminka mej! :-O
Inte så fåfäng längre?
Jodå, det e jag nog allt. Glömde bara av mej! :-D

Sen lekte vi lite ute igen men som sagt så var Astor himla trött.
Det var Eskil också så nu har han också fått gå och lägga sej.
Astor verkar sova ganska djupt nu igen...
Dags att smyga ut och städa lite mer? 
Annars får jag ta det i morgon bitti. Kusin nummer ett från Finland kommer tjugo över tolv. Kusin nummer två från Luleå kommer inte förrän vid fem.  

Nu på kvällen har jag också hållit på med att ansöka om föräldrapenning och ringa till försäkringskassan.
Mupp-jag hade bara ansökt till och med sista mars! :-O Så när jag kollade vad som var på väg in på kontot imorgon så stod det fyra tusen! Inte vad vi klarar oss på direkt! :-D
Men det ordnade sig så resten av pengarna kommer på måndag. Tur! 

Nu ska jag göra ett försök att smyga mej ut...
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback