God kväll

Då har kusinerna kommit.
Sofia kom hem från skolan för hennes näsa ville inte sluta blöda.
Men när hon ätit ordentligt och vilat så blev det bra och då kunde hon passa Astor och Eskil medan jag hämtade kusin Sari.
Det var kanske ändå inte jättejobbigt då dom sov båda två...



Eskil fick fina kläder av Sari och han ville prova dom direkt. Det är "James Bond kläder" sa han. :-D




Sen var han super cool James Bond som skulle knuffas och krocka med allt hela tiden.


Efter en stund blev jag helt astrött så när Astor sov för andra gången somnade jag också och Sari och Sara var ute med Eskil.

Men sen var det dags att vakna och åka och hämta Marjo. 
Eskil och Sara följde med.
Och vi fick sitta och vänta i cafét länge för det var bombhot så planet fick inte landa! :-/



Så det blev sagt att dom skulle landa i Säve istället men så fick dom landa ändå så piloten vände om och så kom hon till slut kusinen.


Ikväll har vi ätit lövbiff och tjötat lite.
Vi e väldigt trötta allihop och ska gå och lägga oss nu.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: N

Lövbiff är min helgfavoritmat.

Svar: Supergott! 👍
kattitingeling

2014-05-02 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback