God kväll

Det var så himla skönt att träna MLR idag!
Det gick så himla bra också. Kände mej full av energi och stark.
Dock orkade jag inga fler armhävningar än normalt... :-/
Orkade programmet bättre och kom ihåg det också bättre. :) Körde på som bara den när vi körde magen så jag tror att jag kommer att ha träningsvärk imorgon!


Efter träningen fick jag åka och rädda Chris i affären. Han åkte dit för att storhandla med två kids. :-D Gick sådär.. 
Eskil låg i hyllan där toapappret står och hade sparkat ner flera paket och Astor satt i kundvagnen och skrek.
Jag fick styra upp lite och hålla Astor en stund och Eskil fick åka kundvagnen istället. Astor blev så glad över att se mej så han kramade och pussade mej i flera minuter! :-) Gullis.
Men sen blev han för tung så då fick han sitta inne i kundvagnen bland alla varorna för jag orkade inte bära längre.



Vi var väldigt effektiva sen och blev klara på tio minuter och så kunde vi åka hem.


Pizza hade jag lovat också så min pappa och Sara hämtade det och så var det pizzakväll.
Astor var himla svår att få att somna.
Han höll på och böka och strejka hur länge som helst tills han somnade av ren utmattning.

Bild: Min dotter Sofia 

Nu e det sovadax.
Så gick den dagen! Swisch!
Hon från utbildningen svarade på mitt mail oxå och ska ringa mej den 22:a efter alla påskledigheter.
Spännande värre!

Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför envisas du kalla det MLR när det heter mage-rumpa-lår och helt tydligt står MRL på lappen. :D

Svar: Spela roll
kattitingeling

2014-04-15 @ 21:09:34
Postat av: N

Eller LRM eller RLM errel EM emmerl Mmmmm...Marabou

Svar: Haha! Knas. :-D
kattitingeling

2014-04-15 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback