God morgon

På morgnarna blir jag alltid så sen så det blir bilen till förskolan för att lämna Eskil.
Men idag var vi ute i god tid så det blev en morgonpromenad. Ganska skönt att börja dagen så, speciellt när det är så fint väder.
Hämtar gör jag oftast inte med bilen.
Jag brukar ta med mej lite mackor och nått att dricka så äter vi mellanmål nånstans på vägen hem.

Ikväll e det Indoor walking. Längtar!
Onsdagar tränar jag inte och då får jag abstinens dagen efter! :)

Imorgon kommer mina kusiner. En från Finland och en från Luleå.
Ska bli kul. Få se vad vi hittar på... :)
Jag borde ju då städa så det är lite fint när dom kommer men jag känner mej sjukt lat... :-D
Astor har somnat,
Ska oxå lägga mej och vila!

Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: N

Nu bär det av mot Stockholm för mina sambo och mig. Kommer bli en underbar helg.
Men bara lugn lugn, vi har med oss paddan så jag kan hålla mig uppdaterad på din eminenta bloggilainen. Annars får jag abstinens...

Svar: Haha! Knaspelle! :-D
kattitingeling

2014-04-24 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback