God natt allihop!

Har läst en bit tillbaka i min egna blogg här och slogs av att jag inland skriver att vi handlar godis och pizza mm.
Jag hoppas ni förstår att det e till barnen och min man, jag äter LCHF strikt bortsett från 70% choklad eller en smoothie på turkisk yoghurt, grädde och frysta blåbär nån enstaka gång i månaden.

Nu har jag laddat ner en app som ska hålla reda på exakt vad jag stoppar i mej så jag har extra koll. Dom sista månaderna sedan jag började träna har jag stått still på vågen helt och hållet.
Men jag ger aldrig upp, jag är helt sjukt envis och målmedveten. Har jag bestämt nått så gör jag det.

Bestäm dej! Håll dej till din plan. Ge aldrig upp!
You can do it.
Tro alltid det allra bästa om dej själv!




Kommentarer
Postat av: N

Ha ha ha, vilken rolig bild :-)

Svar: :-)
kattitingeling

2014-04-22 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback